2 DAGAR KVAR:O!!!

Endast två dagar kvar, eller? inte ens det ju:O vid denna tiden på fredag har vi redan kört igång med de coolaste rapparna, grymmaste sångare/sångerskor och de hetaste dansarna.  Nu tänker jag berätta något intressant för er, våra kära läsare:D viste ni om att vi har just nu ungefär 200 läsare per dag hahaha mer än vad 90 procent av alla nördiga tjejer som skriver varje dag typ:D jajaa ska inte trycka ner folk:D ni är säkert nästan lika grymma som vi är.. Från början skulle detta endast vara ett litet projektarbete, det enda jag brydde mig om var att få bra betyg. Sedan vad vi nu gjorde för att få det spelade egentligen inte så stor roll. Men sen så kom Marvin Tay med en helt underbar idè, Vi gör en välgörenhetsgala sa han. Jag tyckte att hans idé sög och att min kex chocklad idè var bättre. Men jag var verkligen dum. Kolla vad den iden har lett till, något helt fantastiskt, något inte många får vara med om att uppleva. Jag har nu ändrat inställning till projektarbetet, det handlar nu inte om att få mvg.Nu handlar det om att tillfredsställa kunderna på fredag och sammtidigt tjäna in så mycket pengar som möjligt till de fattiga, de som verkligen behöver det. Vi i Feel good styrelsen gör nu alltså inte detta för vår skull utan för de fattiga i Afrika, vi har lagt ner oerhört mycket tid på detta och allt för att ni ska kunna ha kul samtidigt som ni gör någon nytta. Har ni någon gång gått ut och festat, druckit så mycket att du inte minns vart era 500 kr gick till igår kväll? Hemsk känsla! Den känslan behöver ni inte få hos oss på fredag eftersom ALLT vi tjänar in går till välgörenhet, så om du nu inte minns hur du gjort dig av alla dina pengar så spelar det inte lika stor roll eftersom de kanske räddar ett barn från att svälta, bidrar till ett barns skol gång eller bygger en brunn så att barnen och kvinnorna inte behöver gå flera km för att hämta vatten. så tänk på saken mina kära läsare.. låter det inte frestande, att ha kul samtidigt som man hjälper de fattiga och är med och förändrar? inte bara kul utan FETT NICEE!

FEEL GOOD NU PÅ FREDAG MISSA DET INTE! :D /Alban Dreshaj

Kommentarer
Postat av: Anonym

GO CONEHEAD! :-D

2009-04-02 @ 11:38:11
Postat av: Anonym

Var ? Du är fortfarande stendum!

2009-04-04 @ 23:50:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0