Engagemang

Feel Good , bara namnet låter bra visst? Det sitter skönt i tungan på mig iaf,  menmen .. massa möten, telefonsamtal , managers , bookers och restaurangägare, sponsorer.
Kan inte sluta tänka på hur STORT detta är, people wake up. Se inte denna kväll som en klubbkväll , ett disco ( även om vi ska gå loss värre än så ) . Jag ser detta som ett samarbete mellan oss alla för att ha kul, för att göra något produktivt av det våran lust att ha kul.
Det bara råkade hända att vi Feel Good arrangörerna hamnade i frontlinjen, det är inte våran kväll om än inte så är detta ERAN kväll Malmö.
Alla sponsorer, de flesta företag startade i Malmö och sköter sin verksamhet här, dem har sponsrat med mycket för denna kväll. Detta fick mig att inse, det är inte vi som springer runt och ringer runt alla som kommer upp med denna kvällen utan alla som bjuder till och alla gäster som gör det samma.
Vi bara sammankopplar människor som tillsammans kan göra en underbar sak, jeppjepp.. upptäckten av detta fick mig på riktigt "feel good" , att människor från överallt utan någon somhelst kontakt kan bara med liten bit av humanitet i sig skapa något så här grymt.
Well Feel Good är inte längre bara ett arrangemang i mina ögon utan en uppvisning i människans godhet vilket vi inte ser allt får ofta.
Weelllll ... people tro mig , saker o ting pusslas ihop, det börjar hända grejer. och det lär SPRÄNGA. på ett sätt that'll make YOU FEEELLLLL GOOOOD... ( nej, jag kan inte säga det tillräckligt. som sagt det sitter skönt att säga det! )

BLEEESSSS / ROBBBBSTER

Kommentarer
Postat av: feelgoodbaby

när är den underbara kväll ni pratar om*?

2009-03-17 @ 12:33:14
Postat av: Tannaz

3 april :) Inkonst, 22.00 - 03.00.. be there n feel gooood!

2009-03-17 @ 16:32:42
Postat av: Anonym

Vad är det för åldersgräns?:)

2009-03-26 @ 12:44:13
Postat av: Awal

Vi riktar oss mot 18 åringar men gymnasie elever är välkommna, men leg krävs

2009-03-26 @ 23:27:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0