Daniellas Text om FEEL GOOD

Daniella har skrivit ett blogginlägg om FEEL GOOD! Och det uppskattar vi som fan!


Alla Tjejer, Damer, Tanter, Pojkar, Män, Gubbar, Transvestiter, what ever you are. Hörupp!
Det händer grejer just nu i Malmö. Big things as we speak. och visst är det underbart när ungdomar engaerar sig. jag e så fucked up trött på att se typ Agneta och allt vad hon heter hålla i bröstcancer galor and what so ever. Nej tack nya fräsha ansikten. Och då har ni tur att Malmö är sån kickass stad som rockin it.

Har ni aldrig tänkt på hur bekvämt vi har det egentligen? Att vakna på morgonen gnugga ögon lite, gå till badrummet och få tvätta ansiktet med rent fräsht vatten. Vi har ju en viss rutin, Vissa utför sina behov vid toan, spolar, ohh härliga ljudet av rinnande vatten, efter det tvättar vi händerna. Det är så enkelt att lyfta på den lilla kranen och det kommer ut vatten direkt. Och vi är så himla förmögna att vi bara låter det rinna och rinna, vi tar tandborsten (vatten kranen rinner fortfarande) och lägger tandkräm, borstar tänderna (vattnet rinner fortfarande). Sen är vi klara. Sen hoppar vi in i duschen och duschar sådär extra onödigt långt.

Shit de e rena lyxet alltså! Men sen har ju inte alla såhär. Nej för det finns småbarn och kvinnor mest som måste gå km för att ens kunna ha lite vatten att dricka. Jag tycker detta är så ledsamt. Drf stänger jag alltid av kranen. Jag tänker på dem som inte har det som jag. och det gör inte bara jag utan FEELGOODFORCHARITY, är ett projekt som består av underbara ungdomar som har lagt ner sin själ och sitt hjärta för att småbyar i Afrika ska kunna få ha vattenbrunnar närmre så dessa barn och kvinnor slipper gå så långt.

Shit galan är snart och inträdet kostar inte alls mkt. Jag lovar. jag tycker alla ska pallra sin söta rumpa dit!
i know i will, och om ni vill se Miss deelicios a.k.a Danibanani live så kom åtminstonde för att se mig :p. (jag flippa). Men alltså det kommer ju komma feta artister, lokala och även BIGGAAA ASS STARS, nu snackar vi om kändisar i Sverige. Inte nog med dansupptränade och mycket, mycket mer kommer finnas på plats. Hjälp till och stödj, feel good för fan!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0