Förändringar som borde passa de flesta!

Feel good styrelsen har tillsammans kommit fram till att detta inte handlar om att våra vänner som är 18+ ska trivas under kvällen, detta handlar om att alla ska trivas och att vi samlar in så mycket pengar som möjligt till de fattiga i afrika. Därför har vi valt att göra några förändringar! För det första så är det tillbaka ändrat till 16+ MEN ett stort MEN, vi har valt att ha vakter vid loungens ingång där det ska vara endast 18+ och spritförsäljning till alla alkolister. Genom detta beslutet så hoppas vi att vi gjort er alla så nöjda som möjligt. För de som inte förstod vad jag menade eller inte vet vad en lounge är så ska jag fösöka förklara så kort som möjligt:D(jag viste själv inte vad en lounge var förens igår:P) Det är så att inkonst har två scener.. ett stort och ett litet.. och i det som är lite mindre ska vi ha vakter vid ingången(18+) här ska det för det mästa vara dj´s som spelar musik och mindre uppträdanden. Nu har jag gjort mitt bästa:D Tack för mig vi ses på fredag hoppas jag:D//Alban Dreshaj

Kommentarer
Postat av: Alban Dreshaj

Vi älskar alla! vi har bara helt enkelt valt att skicka pengarna till Afrika denna gången, nästa gången kanske det blir i asien oroadig inte:D

2009-03-29 @ 23:40:16
Postat av: Alban Dreshaj

Man betalar på plats.. fins ingen biljet försäljning i förväg.

2009-03-29 @ 23:42:03
Postat av: Elin

jag fyller 18 om 2 veckor, betyder det att jag inte kommer in på 18+, för det känns ganska drygt att gå på 16+ när man typ är 18 :/

2009-03-30 @ 22:31:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0