Mr Tay

Japps! De 10 bara dagar kvar och allt flyter på som planerat! Nu är det kanske dags att börjar presentera litte artister som ska vara på sen ;)
Vi börjar med snubben från SS( Södra Sofielund) i Malmö....Vem? Jo vår egen  Leslie "Youngstellanova" Tay.
Han slog genom stort med Låten Feber och släpte i år sin documentär film Leslie-Killen som kommer att glänsa.
Leslie Tay har även sammarbetat med stora artister så som Lazee & Adam Tensta

Nu är han på gång med ny saker som den nya hitten Låt mig njuta.  Ni kan lyssna
på här nedanför.



     Leslie "Youngstellanova" Tay - Låt mig njuta
         
     

     Leslie "Youngstellanova" Tay - Feber
                   
                                                                                                                        
    Lazee & Leslie
   

Kommentarer
Postat av: jag

När börjar leslies dokumentär? och vilken kanal?

2009-03-24 @ 22:08:45
Postat av: Marvin

den har redan varit på tv och du kan se på documentären på nätet med om du vill? på Svt's hemsida

2009-03-24 @ 23:25:06
Postat av: jag

Men allt jag kommer till är en film på 5 sek kan du adressen till sidan?

2009-03-30 @ 11:54:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0